Най-важните участъци за помощ при Матерхорн:

Сътрудничете си с нас в модела Dropshipping.

Предложете на клиентите си повече от 30 000 модела продукти, предимно европейско производство - описания в различни валути, доставка по целия свят и възможност за връщане на стоки - това прави Matterhorn най-добрият доставчик в модната индустрия за търговци, които желаят да работят по модела на дропшипинг.
Искате ли да започнете да работите с нас? Прочетете нашите ясни и прости правила

Dropshipping


Как работи Dropshipping в Matterhorn

Как работи Dropshipping в Matterhorn

Дропшипингът в Matterhorn Wholesale е решение, което ни позволява да продаваме продуктите си, без да се налага да ги купуваме и съхраняваме предварително. При този метод, когато клиентът направи поръчка във вашия магазин, ние се грижим за обработката на поръчката и за изпращането ѝ директно до крайния клиент. Това спестява време и разходи, свързани с логистиката и складирането, като ви позволява да се съсредоточите върху развитието на бизнеса си.

Работата с Matterhorn се основава на няколко прости стъпки:
  • Регистрирайте се в нашата система и получете достъп до широка гама от продукти за облекло, обувки и модни аксесоари.
  • .
  • Администрирайте избрани продукти във вашия онлайн магазин, с пълен достъп до текущите складови наличности и цени.
  • Когато клиент направи поръчка, вие я изпращате до нас, а ние се грижим за цялата логистика - от подготовката на пратката до доставката й до крайния получател.
  • .
  • Наблюдавате състоянието на поръчките и получавате обратна връзка на всеки етап от обработката им.
  • .


Нашето решение за дропшипинг премахва необходимостта от инвестиране в големи складови наличности и управление на сложна логистика. Това ви позволява да се съсредоточите върху маркетинга, обслужването на клиентите и разрастването на вашата марка.

Препоръчваме ви да научите повече за това как можем да работим заедно и да се възползвате от този ефективен модел на продажби, който опростява вашия бизнес в областта на електронната търговия и свежда до минимум финансовия риск.



На какви условия трябва да отговарям?

Да започнете да си сътрудничите с търговеца на едро Matterhorn в модела на дропшипинг, всичко, което трябва да направите, е да регистрирате профил в нашия уебсайт. При регистрацията е необходимо да въведете данните си за фактуриране, за което ще ви издадем ДДС фактура. Не изискваме никакви допълнителни потвърждения или документи. Процесът е бърз и лесен, така че можете да започнете да продавате нашите продукти веднага.



Как да интегрирам магазина си?

Ако имате магазин в Shopify, можете да използвате специалното ни приложение, за да интегрирате нашата оферта в магазина си, автоматизира обработката на поръчките и актуализира цените и наличностите. Това е цялостно решение за дропшипинг, за удобство и ефективност. За други системи предлагаме възможност за самостоятелна интеграция с помощта на нашите продуктови файлове, които са достъпни на уебсайта на XMLOffer, или да използвате услугите на нашите технически партньори, които са специализирани в специфични за платформата имплементации.
Моля, вижте страницата за интеграции за подробности.

Продуктови файлове в XML, CSV, XLS и други формати

Методи за интегриране на системи за електронна търговия

Приложение за Shopify


Специализирано приложение за Shopify

Ако имате магазин в Shopify, можете да използвате специалното ни приложение, за да интегрирате нашата оферта в магазина си, автоматизира обработката на поръчките и актуализира цените и наличностите. Това е цялостно решение за дропшипинг, за удобство и ефективност. За други системи предлагаме възможност за самостоятелна интеграция с помощта на нашите продуктови файлове, които са достъпни на уебсайта на XMLOffer, или да използвате услугите на нашите технически партньори, които са специализирани в специфични за платформата имплементации.
Моля, вижте страницата за интеграции за подробности.


Приложение за Shopify


Dropshipping поръчки

Ръчна поръчка
.

Ако интеграцията ви не включва автоматична поръчка в Matterhorn, продуктите трябва да бъдат поръчани чрез нашия уебсайт, както във всеки онлайн магазин. Добавете продуктите в количката и продължете да изпълнявате поръчката си. Когато правите поръчката си, ако изберете адрес за доставка, различен от данните за фактуриране, ние ще третираме такава поръчка като поръчка за дропшипинг. Ще я опаковаме в немаркирана опаковка и няма да добавим вътре фактура за продажба. Ще я изпратим на посочения от вас адрес на местоназначение. Получателят няма да получи никаква информация от нас, освен съобщения от куриерската фирма на вашия имейл/телефон за статуса на доставка на пакета. Всички съобщения относно поръчката, нейната доставка и т.н. ще изпращаме на вашия имейл адрес.

Подаване на поръчки чрез приложението за Shopify
.

Ако използвате нашето приложение за Shopify, подаването на поръчка е просто въпрос на кликване върху бутона "Заявка за изпълнение" в изгледа на поръчката на таблото за управление на Shopify - това автоматично ще генерира автоматично генерира поръчка с данните на вашия клиент. След като поръчката бъде платена в нашия търговец на едро, ние ще започнем обработката и изпращането на поръчката.

Използване на REST API
.

Matterhorn предлага и възможност за подаване на поръчки за дропшипинг чрез нашия REST API. За да използвате това решение, са необходими познания по програмиране, за да създадете подходящ механизъм за интеграция. Нашият API не е "готово" решение и изисква подходяща конфигурация и внедряване във вашата система за продажби. В документацията на API подробно са описани методите, оторизацията и структурата на данните, необходими за подаване на поръчки, което ви позволява да автоматизирате напълно процеса според вашите нужди.

Обработката на поръчките започва, след като сте платили за поръчката си.



Време за изпълнение

Срокът за изпълнение се изчислява от момента на регистриране на плащането и се състои от времето, необходимо за изпълнение на поръчката, и времето, необходимо за доставка до страната на местоназначение.
Време за бране

След като получим поръчката ви и плащането ви бъде кредитирано, започва процесът на комплектоване на поръчката, който отнема от 1 до няколко дни в зависимост от поръчаните продукти. Подробни срокове за комплектоване за отделните марки можете да намерите на страницата със списъка на марките Сроковете са в работни дни.

Вижте времето за бране за марките

Време за доставка

След като продуктите от вашата поръчка бъдат завършени, ние ще ги изпратим на адреса, който сте посочили в поръчката си. Времето за доставка варира в зависимост от избрания куриер и държавата на местоназначение. Сроковете за доставка можете да намерите на страницата с разходите за доставка: Разходи и срокове за доставка


Общо време:

Приблизителното време, необходимо от подаването на поръчката до доставката на продукта на клиента, е времето на вземане на поръчката + времето за доставка. Моля, имайте предвид, че това са приблизителни времена и в повечето случаи съответстват на действителността. Възможно е обаче да се появят изключения и това не е основание за оплакване или анулиране на поръчката.



Разходи / време за доставка и държави, до които изпращаме

Списък с държави и разходи за доставка

Доставяме продуктите си до всички региони на света от нашия склад в Европа. Подробна информация за наличните опции за доставка, цени и срокове за изпълнение ще намерите на адрес Разходи и срокове за доставка



Връщания и оплаквания

Оплаквания - когато клиентът получи дефектен продукт

Всички стоки, продавани от Продавача, се покриват от гаранцията на производителя. Клиентът изпраща обратно гаранционния продукт на Matterhorn за своя сметка на адреса: Matterhorn Moda Sp. z o.o., ul. Katowicka 51, 41-400 Mysłowice, Полша. Продавачът прехвърля стоката на производителя. Времето за разглеждане на жалбата зависи единствено от производителя. Подробности за гаранцията за отделните марки продукти можете да намерите в гаранционните карти или на уебсайта на Производителя.

Оплаквания - повредени пратки и стоки

Ако клиентът получи повреден пакет, Matterhorn трябва да разбере това в рамките на един работен ден, за да може да предяви претенции към куриерската компания.
ясни следи от повреда на пратката: Клиентът трябва да откаже да приеме пратката.
Стоки, повредени при транспортиране: Клиентът трябва да ни съобщи за това в рамките на 1 работен ден.
Моля, обърнете внимание, че ако ни информирате след този срок, няма да можем да приемем рекламация за транспорт.

Оплаквания - какво да правим, ако сгрешим

Matterhorn носи отговорност за грешки, свързани с изпращането на вашата поръчка. В този случай, моля, изпратете продукта обратно на търговеца на едро на Matterhorn. При получаване на продукта ще изпратим отново правилния продукт на посочения адрес за сметка на Matterhorn.

Оплаквания - когато пратка пристигне на неправилен адрес

Изпращаме стоките на посочения от вас адрес на местоназначение. Полагаме всички усилия за предварителна проверка на коректността на предоставените адреси и често ви молим да ги проверите отново, ако имаме съмнения относно тяхната коректност. В случай че адресът на местоназначението се окаже неверен и пратката ни бъде върната, ние носим отговорност за тази ситуация само ако е допусната грешка от наша страна при предоставянето на адресните данни на куриера. Ако пратката ни бъде върната поради грешен адрес или не бъде взета от клиента, ще начислим такса за връщане в размер на 5 EUR. Това е сумата, която Matterhorn трябва да плати на куриерските фирми за връщането на пратката.

Връща

Моля, обърнете внимание, че Matterhorn Wholesale е сайт за B2B транзакции и не обхваща търговията на дребно. Поради това правата за връщане са ограничени от правилата и не се прилагат разпоредбите на законодателството за защита на потребителите.
. Връщането на стоки, което не е резултат от рекламация, е допълнителна услуга, която трябва да активираме предварително за вашия акаунт. За подробности вижте условията за връщане на стоки в раздел "Връщане на стоки".
Ако не сте активирали функцията за връщане на стоки, ние ще изпратим всички върнати стоки за ваша сметка до вашия обект или обратно до вашия клиент, в зависимост от вашето решение.

Прочетете правилата за връщане


Продажби на пазари (Amazon, Allegro, eMAG и други)

Можете да продавате нашите продукти на различни пазари, като Amazon, eMAG, Allegro и други, с някои изключения и ограничения. Моля, вижте по-долу подробности за марките, за които се отнасят тези изключения и ограничения:

Марки, които не можете да продавате на пазара:
  • Vena
  • Roco Fashion
  • Gorteks
  • Nife
  • Axami
  • Marselini
  • Makadamia

Ограничени марки:
  • Tessita - продажбите не са разрешени в платформата Otto.de
  • .
  • Kostar - продажбата не е разрешена в платформата на Amazon
  • .
  • Bicotone - продажбата е разрешена, но се изисква наименование на марката
  • .
:

Други марки:

Можете да продавате другите марки, налични в нашия склад, на пазарите без допълнителни ограничения.


За да се включите в тържището, можете да използвате нашите продуктови файлове или да импортирате продукти в тържището от своя магазин. Matterhorn не работи с готови интеграции за пазар.




Допълнителни такси (непотърсени пратки, повторно изпращане на пратки и др.)

Допълнителни такси, начислявани от Matterhorn


Понякога по време на изпълнението на поръчката могат да възникнат проблеми, като например клиентът да не вземе пратката или да посочи грешен адрес за доставка. В такива случаи, когато ситуацията не е по вина на Matterhorn, ще начисляваме допълнителни разходи за определени услуги, които ще уреждаме с вас веднъж месечно.



  • Пратка, върната от куриера на подателя поради грешен адрес или невъзможност за получаване навреме от клиента - 5 евро
  • Повторна доставка на пратката до клиента - съгласно ценовата листа на разходите за доставка до страната на местоназначение (освен ако не е безплатна услуга в рамките на промоция).
  • Изпращане на пратка със стоките до вашето местоположение - според ценовата листа на разходите за доставка до вашата страна
  • Такси, свързани с връщане - ако сте активирали връщане, ще бъдат начислени комисиони за всяко финализирано връщане в съответствие с правилата и условията, съдържащи се в политиката за връщане.


FAQ

Включват ли цените на продуктите данъка?

Използваме нетни цени както за стоките, така и за цените за доставка. Не забравяйте да добавите съответната ставка на ДДС, когато продавате продукти.

.

Ако фирмата ви е базирана в Европейския съюз (извън Полша) и имате активен ДДС номер, тогава ще ви фактурираме с 0% ДДС. Трябва да платите данъка във вашата страна при получаване на фактурата.

Трябва да платите данъка във вашата страна при получаване на фактурата.

Ако не ни предоставите номер по ДДС или той е неактивен, ще добавим ДДС по ставката за страната на местоназначение. В този случай не е необходимо да отчитате този данък у дома.

Данъкът ще бъде добавен по ставката за страната на местоназначение.

Пощенските пратки, изпратени извън Европейския съюз, се третират като износ и ние ще ви фактурираме с 0% ДДС.

. Плащате ли абонаментна такса?

Не, плащате само за стоките и свързаните с тях услуги (разходи за доставка и евентуално връщане на пратка, обработка на връщането). Самото присъединяване и поддържане на партньорството е безплатно. Ние разчитаме на добри резултати от продажбите, не се фокусираме върху печеленето на абонамент.

Приемате ли връщане?

Да, но само за избрани марки. За правилата за връщане отидете в раздел "Връщане".

Прочетете правилата за връщане

Мога ли да използвам изображения на продукти?

Да, можете да използвате продуктови изображения, за да популяризирате продуктите си в онлайн магазина си или на пазара. Препоръчваме ви също така редовно да изтегляте рекламни материали от нашия Google Drive и да ги използвате в магазина си. Google Drive

Как изглеждат пакетите и знае ли клиентът кой е изпращачът?

При поръчките за дропшипинг в Matterhorn пратките се опаковат внимателно в неутрални, немаркирани опаковки. Вътре не добавяме рекламни материали или фактура за продажба, което гарантира пълна анонимност за изпращача. Получателят на пратката няма да има достъп до информация относно нашата компания. Всяка комуникация относно статуса на доставка на пратката ще идва само от куриерската компания, а цялата информация относно поръчката и нейното изпълнение ще бъде изпращана директно на вас, като възложител, на предоставения имейл адрес. По този начин ще запазите пълния си контрол върху комуникацията с крайния клиент.

В случай на "глобални" куриерски пратки името на вашата компания ще се появи като изпращач на пакета.

Поддържате ли персонализирани етикети?

Не предлагаме услугата за смяна на етикетите на продуктите с ваши собствени етикети. Ако представлявате голяма търговска марка, можем индивидуално да поставим допълнителни рекламни или информационни материали в опаковките, но не е възможно да премахнем етикетите на марките от продуктите. Продуктите ще се доставят с оригиналните етикети и етикети на производителя.

Има ли възможност за разсрочено плащане?

Предлагаме възможност за отлагане на плащането за 30 или 60 дни от датата на поръчката в кредитната система PastPay. Това е възможно за компаниите в Европейския съюз и Обединеното кралство след проверка и верификация на компанията в системата PastPay. За повече информация, моля, вижте "Отложени плащания в системата PastPay".

Развивайте бизнеса си в международен план

Улеснете глобалната доставка с Matterhorn! Платформата ни поддържа каталози на до 14 езика, така че можете да достигнете до клиенти от цял свят. Оставете ни да се погрижим за всичко и се доверете, че вашият пакет ще достигне до крайния клиент бързо и безопасно.

Dropshipping за Великобритания, САЩ, Канада, Франция, Германия, Италия, Испания, Австрия, Белгия, Дания, Португалия, Обединените арабски емирства и много други страни по света!