Количка за пазаруване:
Ако интеграцията ви не включва автоматична поръчка в Matterhorn, продуктите трябва да бъдат поръчани чрез нашия уебсайт, както във всеки онлайн магазин. Добавете продуктите в количката и продължете да изпълнявате поръчката си. Когато правите поръчката си, ако изберете адрес за доставка, различен от данните за фактуриране, ние ще третираме такава поръчка като поръчка за дропшипинг. Ще я опаковаме в немаркирана опаковка и няма да добавим вътре фактура за продажба. Ще я изпратим на посочения от вас адрес на местоназначение. Получателят няма да получи никаква информация от нас, освен съобщения от куриерската фирма на вашия имейл/телефон за статуса на доставка на пакета. Всички съобщения относно поръчката, нейната доставка и т.н. ще изпращаме на вашия имейл адрес.
Ако използвате нашето приложение за Shopify, подаването на поръчка е просто въпрос на кликване върху бутона "Заявка за изпълнение" в изгледа на поръчката на таблото за управление на Shopify - това автоматично ще генерира автоматично генерира поръчка с данните на вашия клиент. След като поръчката бъде платена в нашия търговец на едро, ние ще започнем обработката и изпращането на поръчката.
Matterhorn предлага и възможност за подаване на поръчки за дропшипинг чрез нашия REST API. За да използвате това решение, са необходими познания по програмиране, за да създадете подходящ механизъм за интеграция. Нашият API не е "готово" решение и изисква подходяща конфигурация и внедряване във вашата система за продажби. В документацията на API подробно са описани методите, оторизацията и структурата на данните, необходими за подаване на поръчки, което ви позволява да автоматизирате напълно процеса според вашите нужди.
Обработката на поръчките започва, след като сте платили за поръчката си.
След като получим поръчката ви и плащането ви бъде кредитирано, започва процесът на комплектоване на поръчката, който отнема от 1 до няколко дни в зависимост от поръчаните продукти. Подробни срокове за комплектоване за отделните марки можете да намерите на страницата със списъка на марките Сроковете са в работни дни.
След като продуктите от вашата поръчка бъдат завършени, ние ще ги изпратим на адреса, който сте посочили в поръчката си. Времето за доставка варира в зависимост от избрания куриер и държавата на местоназначение. Сроковете за доставка можете да намерите на страницата с разходите за доставка: Разходи и срокове за доставка
Приблизителното време, необходимо от подаването на поръчката до доставката на продукта на клиента, е времето на вземане на поръчката + времето за доставка. Моля, имайте предвид, че това са приблизителни времена и в повечето случаи съответстват на действителността. Възможно е обаче да се появят изключения и това не е основание за оплакване или анулиране на поръчката.
Доставяме продуктите си до всички региони на света от нашия склад в Европа. Подробна информация за наличните опции за доставка, цени и срокове за изпълнение ще намерите на адрес Разходи и срокове за доставка
Всички стоки, продавани от Продавача, се покриват от гаранцията на производителя. Клиентът изпраща обратно гаранционния продукт на Matterhorn за своя сметка на адреса: Matterhorn Moda Sp. z o.o., ul. Katowicka 51, 41-400 Mysłowice, Полша. Продавачът прехвърля стоката на производителя. Времето за разглеждане на жалбата зависи единствено от производителя. Подробности за гаранцията за отделните марки продукти можете да намерите в гаранционните карти или на уебсайта на Производителя.
Ако клиентът получи повреден пакет, Matterhorn трябва да разбере това в рамките на един работен ден, за да може да предяви претенции към куриерската компания. ясни следи от повреда на пратката: Клиентът трябва да откаже да приеме пратката. Стоки, повредени при транспортиране: Клиентът трябва да ни съобщи за това в рамките на 1 работен ден. Моля, обърнете внимание, че ако ни информирате след този срок, няма да можем да приемем рекламация за транспорт.
Matterhorn носи отговорност за грешки, свързани с изпращането на вашата поръчка. В този случай, моля, изпратете продукта обратно на търговеца на едро на Matterhorn. При получаване на продукта ще изпратим отново правилния продукт на посочения адрес за сметка на Matterhorn.
Изпращаме стоките на посочения от вас адрес на местоназначение. Полагаме всички усилия за предварителна проверка на коректността на предоставените адреси и често ви молим да ги проверите отново, ако имаме съмнения относно тяхната коректност. В случай че адресът на местоназначението се окаже неверен и пратката ни бъде върната, ние носим отговорност за тази ситуация само ако е допусната грешка от наша страна при предоставянето на адресните данни на куриера. Ако пратката ни бъде върната поради грешен адрес или не бъде взета от клиента, ще начислим такса за връщане в размер на 5 EUR. Това е сумата, която Matterhorn трябва да плати на куриерските фирми за връщането на пратката.
Моля, обърнете внимание, че Matterhorn Wholesale е сайт за B2B транзакции и не обхваща търговията на дребно. Поради това правата за връщане са ограничени от правилата и не се прилагат разпоредбите на законодателството за защита на потребителите.. Връщането на стоки, което не е резултат от рекламация, е допълнителна услуга, която трябва да активираме предварително за вашия акаунт. За подробности вижте условията за връщане на стоки в раздел "Връщане на стоки". Ако не сте активирали функцията за връщане на стоки, ние ще изпратим всички върнати стоки за ваша сметка до вашия обект или обратно до вашия клиент, в зависимост от вашето решение.
Можете да продавате нашите продукти на различни пазари, като Amazon, eMAG, Allegro и други, с някои изключения и ограничения. Моля, вижте по-долу подробности за марките, за които се отнасят тези изключения и ограничения:
Можете да продавате другите марки, налични в нашия склад, на пазарите без допълнителни ограничения.
За да се включите в тържището, можете да използвате нашите продуктови файлове или да импортирате продукти в тържището от своя магазин. Matterhorn не работи с готови интеграции за пазар.
Понякога по време на изпълнението на поръчката могат да възникнат проблеми, като например клиентът да не вземе пратката или да посочи грешен адрес за доставка. В такива случаи, когато ситуацията не е по вина на Matterhorn, ще начисляваме допълнителни разходи за определени услуги, които ще уреждаме с вас веднъж месечно.
Използваме нетни цени както за стоките, така и за цените за доставка. Не забравяйте да добавите съответната ставка на ДДС, когато продавате продукти.
Ако фирмата ви е базирана в Европейския съюз (извън Полша) и имате активен ДДС номер, тогава ще ви фактурираме с 0% ДДС. Трябва да платите данъка във вашата страна при получаване на фактурата.
Трябва да платите данъка във вашата страна при получаване на фактурата.
Ако не ни предоставите номер по ДДС или той е неактивен, ще добавим ДДС по ставката за страната на местоназначение. В този случай не е необходимо да отчитате този данък у дома.
Данъкът ще бъде добавен по ставката за страната на местоназначение.
Пощенските пратки, изпратени извън Европейския съюз, се третират като износ и ние ще ви фактурираме с 0% ДДС.
Не, плащате само за стоките и свързаните с тях услуги (разходи за доставка и евентуално връщане на пратка, обработка на връщането). Самото присъединяване и поддържане на партньорството е безплатно. Ние разчитаме на добри резултати от продажбите, не се фокусираме върху печеленето на абонамент.
Да, но само за избрани марки. За правилата за връщане отидете в раздел "Връщане". Прочетете правилата за връщане
Да, можете да използвате продуктови изображения, за да популяризирате продуктите си в онлайн магазина си или на пазара. Препоръчваме ви също така редовно да изтегляте рекламни материали от нашия Google Drive и да ги използвате в магазина си. Google Drive
При поръчките за дропшипинг в Matterhorn пратките се опаковат внимателно в неутрални, немаркирани опаковки. Вътре не добавяме рекламни материали или фактура за продажба, което гарантира пълна анонимност за изпращача. Получателят на пратката няма да има достъп до информация относно нашата компания. Всяка комуникация относно статуса на доставка на пратката ще идва само от куриерската компания, а цялата информация относно поръчката и нейното изпълнение ще бъде изпращана директно на вас, като възложител, на предоставения имейл адрес. По този начин ще запазите пълния си контрол върху комуникацията с крайния клиент.
В случай на "глобални" куриерски пратки името на вашата компания ще се появи като изпращач на пакета.
Не предлагаме услугата за смяна на етикетите на продуктите с ваши собствени етикети. Ако представлявате голяма търговска марка, можем индивидуално да поставим допълнителни рекламни или информационни материали в опаковките, но не е възможно да премахнем етикетите на марките от продуктите. Продуктите ще се доставят с оригиналните етикети и етикети на производителя.
Предлагаме възможност за отлагане на плащането за 30 или 60 дни от датата на поръчката в кредитната система PastPay. Това е възможно за компаниите в Европейския съюз и Обединеното кралство след проверка и верификация на компанията в системата PastPay. За повече информация, моля, вижте "Отложени плащания в системата PastPay".