Най-важните участъци за помощ при Матерхорн:

Matterhorn Wholesale - център за помощ

Кои сме ние - за Matterhorn

Matterhorn Moda Sp. z o.o. е известен доставчик на висококачествени дамски облекла, обувки, бельо и модни аксесоари. Историята ни датира от 2006 г., когато стартирахме на пазара на облекло, като се фокусирахме върху предлагането на най-добрите продукти с европейски произход.

От самото начало нашата цел е да предлагаме на клиентите си продукти, които се отличават не само с привлекателен външен вид, но и с отлична изработка. Разчитаме на европейски производители, които отговарят на най-високите производствени стандарти, което ни позволява да гарантираме на клиентите си удовлетвореност от покупките.

Специализирани сме в бизнес модела дропшипинг, който позволява на нашите партньори да продават, без да разполагат с продукти на склад. Това позволява на нашите клиенти да се съсредоточат върху маркетинга и продажбите, а ние се грижим за останалото - от събирането на поръчките до опаковането и доставката.

В допълнение към дропшипинга предлагаме и традиционна търговия на едро, като адаптираме офертата си към нуждите на различни клиенти - от малки бутици до големи вериги магазини. Гъвкавостта и индивидуалният ни подход към всеки клиент ни позволяват да установяваме дългосрочни и ползотворни партньорства.

Доставяме продуктите си в цял свят, което прави асортимента ни достъпен за клиенти от всички краища на земното кълбо. Благодарение на ефективната ни логистика и сътрудничеството с реномирани куриерски фирми можем да осигурим бързи и сигурни доставки.

Благодарим ви за доверието, което нашите клиенти ни оказаха през годините. Гордеем се с постигнатото и непрекъснато се стремим да подобряваме услугите си, за да отговорим на очакванията дори на най-взискателните клиенти. Каним ви да работите с Matterhorn Moda Sp. z o.o. и да се присъедините към редиците на нашите доволни партньори.

Контакти с нас и данни за компанията

Чувствайте се свободни да се свържете с нас по имейл на всеки език. Стремим се да отговаряме бързо на всякакви запитвания или проблеми.
Телефон за връзка
Ако се свържете с нас по телефона, можете да разговаряте с нас на английски и полски език. Телефонната ни линия за помощ е на разположение в работни дни от 9:00 до 15:00 ч. централноевропейско време (UTC+1).

Очакваме вашите въпроси и сме готови да ви помогнем!




Matterhorn Moda Sp z o.o.
ul. Katowicka 51


41-400 Myslowice, Poland

NIP/VAT UE: PL8961552779
REGON: 364871017

email: [email protected]

Technical support: [email protected]

Phone: +48 503 503 875
(Available 9:00 – 15:00 GMT+1)

Правила и условия

Правила и условия

Поставянето на поръчка на уебсайта на Matterhorn Wholesaler означава, че купувачът се съгласява със следните условия за сътрудничество.

Matterhorn е търговец на едро (наричан по-долу "търговец на едро") и продава продукти само на стопански субекти и самостоятелно заети лица. Поръчващата страна (наричана по-нататък: купувач) декларира, че извършва това действие от името и в полза на стопанска единица. Продажбите на уебсайта Matterhorn Wholesale не са предмет на разпоредбите на потребителското право. Собственик на сайта за търговия на едро Matterhorn е дружеството Matterhorn Moda Sp z o.o. със седалище в град Мисловice, улица Katowicka 51, Полша. Данъчен идентификационен номер (ДИН): 8961552779, ДДС ЕС: PL 8961552779 REGON: 364871017.

Подаване на поръчка

Купувачът може да направи поръчка ръчно на уебсайта на Matterhorn или автоматично чрез API. Търговецът на едро не изисква минимално количество на поръчката. При подаване на поръчка Купувачът е длъжен да предостави данни за фактуриране и доставка (включително името на дружеството и правилния ДДС номер на ЕС в случай на субекти, базирани в Европейския съюз). Ако адресът за доставка и адресът за фактуриране са различни, това трябва да бъде отбелязано в полето "допълнителна информация". Фактурата ще бъде издадена въз основа на данните, предоставени от купувача. Търговецът на едро не носи отговорност за грешки, произтичащи от срив на системата, или за грешки, причинени в хода на комуникацията между Купувача и неговите сървъри. Търговецът на едро не носи отговорност за неверни данни, предоставени от Купувача при подаване на поръчка. По-специално, разходите за доставка, ставката на ДДС или цената на стоките не могат да се считат за окончателни и подлежат на корекция. Купувачът е длъжен да предостави на Търговеца на едро коректен имейл адрес и мобилен телефонен номер по време на процеса на поръчка. Неуспешните доставки на поръчки без тази информация не могат да бъдат компенсирани. Търговецът на едро си запазва правото да откаже да изпълни поръчката или част от нея. Ако поръчан продукт не е наличен към момента на изпълнение на поръчката, Търговецът на едро предоставя на Купувача налични продукти измежду поръчаните, а паричната сума на неналичния продукт, която вече е платена, се прехвърля под формата на надплащане към платежния баланс на Купувача. Надплатената сума може да бъде използвана от купувача за следваща поръчка. По искане на Купувача, отправено в писмена форма, надплатената сума ще бъде възстановена на Купувача по начин, договорен между Търговеца на едро и Купувача. По подразбиране възстановяването ще бъде извършено по същия начин, както първоначалното плащане. Купувачът е длъжен да следи своята поръчка в панела за клиенти на уебсайта на Търговеца на едро. Цялата информация относно липси на продукти ще се появи в този панел за клиенти. Стоките се поръчват след натискане на бутона "ПОРЪЧАЙ" на уебсайта на Търговеца на едро и предварително подаване на всички необходими данни. С подаването на поръчката Купувачът дава също така разрешение на Търговеца на едро да съхранява личните данни на Купувача в базата данни на Търговеца на едро. Данните ще бъдат използвани само за изпълнение на поръчката и за маркетингови цели.

Продукти и съдържание на уебсайта

Асортиментът, предлаган от търговеца на едро, е чисто нов. Той произхожда от законни източници и е без дефекти. Търговецът на едро е положил всички усилия, за да гарантира, че описанията и снимките на продуктите в нашия магазин са проверени, но ние не носим отговорност за промени, направени от производителите, и за грешки в описанията. Всички промени в цените се дължат на промени в цените на производителите. Търговецът на едро предоставя на купувача достъп до интеграционните файлове: XML, CSV и Excel формат. Тези файлове включват следната информация: идентификационни номера на продуктите, наличност на склад, описание на 11 езика (полски, английски, френски, немски, нидерландски, румънски, италиански, унгарски, руски, чешки и словашки), връзка към снимки, цени (без ДДС). Търговецът на едро предоставя на купувача достъп до документацията на API. Търговецът на едро не носи отговорност за техническа помощ.

Време за обработка и доставка

Стандартното време за обработка е 1-5 работни дни. Времето, необходимо за изпълнение на поръчката за даден продукт, е посочено в кошницата за пазаруване и в XML файла, наличен на уебсайта. Доставката отнема допълнително няколко дни. Следователно времето за получаване = времето за обработка + времето за доставка. По независещи от търговеца на едро причини, като например невалиден адрес, процедури по митническо оформяне или други причини, времето за доставка може да отнеме повече време. Търговецът на едро започва обработката на всяка поръчка след получаване на плащането. В случай на плащане по банков път Купувачът може да изпрати на Търговеца на едро потвърждение за плащане, за да ускори обработката на поръчката. Продуктите се резервират, след като плащането бъде преведено по сметката на Търговеца на едро. Търговецът на едро не позволява анулиране на поръчка или извършване на промени в нея, след като плащането е постъпило по сметката на Търговеца на едро. Търговецът на едро предлага следните методи за доставка: GLS, Fedex Economy, Fedex Priority и Global Express, което е нидерландска поща. Изборът на методи за доставка е различен в зависимост от държавата. Етикетите за доставка съдържат данните на Търговеца на едро (името на компанията, адреса за доставка и телефонния номер). Преди да получи пратката, Купувачът е длъжен да провери дали опаковката не е била повредена по време на транспортирането. По-специално, Купувачът трябва да обърне внимание на състоянието на лентите или пломбите, прикрепени към пратката. Ако опаковката е повредена или пломбите (лентите) са скъсани, Купувачът не трябва да приема пратката и да състави протокол за повреда в присъствието на превозвача и да се свърже с Търговеца на едро възможно най-скоро, за да изясни въпроса. Проверката на пратката при доставката е необходимо условие, за да се вземат предвид евентуалните претенции на Купувача за повреда или ограбване на пратката по време на превоза. Гаранциите за продуктите не включват механични повреди, причинени от външни фактори. От Купувачите от страни извън ЕС се изисква да заплатят мито и такса за митническо оформяне в страната на местоназначение, известни като такса за митническо оформяне на вноса. Ако Купувачът откаже да ги плати в страната на местоназначение, той трябва да е наясно с факта, че Търговецът на едро не поема никаква отговорност за това. Ако такава поръчка бъде върната, Търговецът на едро няма да възстанови разходите, направени от Купувача. За допълнителна информация Купувачът трябва да се обърне към местната си митническа служба.

Условия за плащане и цени

Всички цени, посочени на уебсайта Matterhorn Wholesale, са нетни цени на едро (не включват ДДС). Издадената фактура с ДДС е приложена към пратката или е достъпна за изтегляне на уебсайта на търговеца на едро. Търговецът на едро не издава колективни фактури. За всяка поръчка се издава отделна фактура. Търговецът на едро приема плащания с кредитна карта, по банков път или чрез PayPal.

Политика за връщане на продукти

Търговецът на едро не приема връщания. Покупките на едро на Matterhorn не са потребителски продажби и не се отнасят за потребителите. Само стопански субекти или самостоятелни търговци от всякакъв вид могат да извършват покупки. Поради това поръчките не могат да бъдат връщани.

Не приемаме връщания по силата на закона за защита на потребителите, тъй като се занимаваме с B2B продажби. Въпреки това предлагаме услуга за връщане, чиито условия можете да намерите в раздела за помощ.

Само повредени продукти подлежат на замяна. Купувачът е длъжен да се свърже писмено с търговеца на едро в рамките на 48 часа след получаването на пратката. Купувачът е длъжен да върне такъв продукт на Търговеца на едро, като Търговецът на едро трябва да получи такова връщане в рамките на 7 работни дни от датата на информиране на Търговеца на едро за такъв проблем. Всички връщания трябва да се изпращат на следния адрес:

MATTERHORN MODA SP Z O.O.

51 KATOWICKA

41-400 MYSLOWICE, ПОЛША

Купувачът е длъжен да опише подробно дефектния продукт и да приложи снимки, показващи повредата, в рамките на 48 часа след получаването на пратката. Всички разходи по връщането и митническите такси са за сметка на Купувача, освен ако не е указано друго. Търговецът на едро не приема рекламации, връщания, нито искания за замяна от клиенти, които са клиенти на Купувача. Търговецът на едро не е длъжен да възстанови сумата на Купувача в следните случаи: при връщането липсва подробно описание на повредата, оригиналната опаковка (кутия за обувки, прахоустойчива торбичка) липсва или е повредена, липсва номер на поръчката, връщането е неразрешено, срокът за връщане е изтекъл. Възстановяването на сумата се извършва под формата на кредит по сметката на Купувача, в рамките на максимум 7 работни дни от получаването на продукта от Търговеца на едро. След това този кредит се приспада автоматично, когато се прави нова поръчка. Ако Купувачът не желае да използва парите за следващата поръчка, Търговецът на едро е длъжен да възстанови парите по същия начин на плащане, с който е извършено първоначалното плащане. Купувачът е длъжен да се запознае внимателно с информацията относно условията за сътрудничество, която е поместена на уебсайта на Matterhorn. Ако имате някакви допълнителни въпроси, моля, свържете се с нас: [email protected].

Гаранция

Съгласно член 558 § 1 от Гражданския кодекс на Република Полша гаранционната отговорност на Продавача за дефекти на стоките е изключена.

Опция Купи сега Плати по-късно

В уеб магазина matterhorn-wholesale.com е възможно да платите закупените стоки не веднага, а на по-късна дата. Ние предоставяме тази възможност с помощта на външен финансов партньор, PastPay Europe Sp. z o.o. (PastPay), чрез неговия метод за плащане, наречен PastPay. В този случай, ако изберете PastPay като метод на плащане при регистрацията и PastPay се ангажира да финансира дадената транзакция, PastPay ще закупи фактурата, издадена от Доставчика на услуги към Вас, следователно ще закупи вземането на Доставчика на услуги към Вас и ще заплати стойността на фактурата на Доставчика на услуги вместо Вас. В такива случаи фактурата, издадена от Доставчика на услуги, вече съдържа уникалните правни характеристики на схемата и цялата необходима информация. ВАЖНО е, че след прехвърлянето на фактурата задължението ви за плащане остава към PastPay, което може да бъде платено само по номера на банковата сметка на PastPay, посочен във фактурата. Трябва да изпълните задължението си за плащане не по-късно от датата на падежа на фактурата, в противен случай ще бъде начислена фиксирана такса от 40 евро. Използвайки PastPay, Вие се съгласявате данните Ви за контакт (име, имейл адрес, телефонен номер) да бъдат предадени на PastPay. Това е необходимо преди всичко, за да можем да ви изпращаме информацията и уведомленията, необходими за процеса на отпускане на безвъзмездни средства и плащане. Политиката за поверителност на PastPay можете да намерите тук. В случай че PastPay не се ангажира да финансира дадената транзакция, този начин на плащане не е достъпен - разбира се, все още имате възможност да направите покупката, моля, изберете друг начин на плащане в такъв случай.

Политика за поверителност

Администратор на лични данни

Администратор на лични данни по смисъла на член 4, параграф 7 от Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 г. относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна на Директива 95/46/ЕО (Общ регламент относно защитата на данните) е Matterhorn Moda Sp. z o.o. със седалище на адрес ул. Katowicka 51, 41-400 Mysłowice, NIP: PL8961552779.

Данни за контакт с администратора на данни

Телефонен номер: +48 503 503 875

Адрес на електронна поща: [email protected]

Принципи за защита на данните

В съответствие с член 32, параграф 1 от ЗЗЛД администраторът на данни спазва принципа на защита на личните данни и предприема подходящи технически и организационни мерки, за да предотврати случайно или незаконно унищожаване, загуба, промяна, неразрешено разкриване или неразрешен достъп до личните данни, обработвани в хода на дейността му.

Доброволно предоставяне на данни

Предоставянето на лични данни е доброволно, но е необходимо, за да се сътрудничи и/или да се сключи договор с администратора на данни.

Обхват на обработваните лични данни

Администраторът на данни обработва лични данни под формата на идентификационни данни (име, фамилия, наименование на фирмата), адресни данни, данъчен идентификационен номер и други регистрационни номера, данни за контакт (имейл адрес, телефонен номер) и идентификационни данни на лицата за контакт.

Цел и основание за обработка на лични данни

Администраторът обработва лични данни за следните цели:

  • изготвяне на търговска оферта в отговор на интереса на клиента, което е легитимен интерес на администратора на данни (член 6, параграф 1, буква е) от ОРЗД);
  • предоставянето на електронни услуги чрез портала въз основа на сключеното споразумение (член 6, параграф 1, буква б) от РОДО);
  • обработката на жалби въз основа на задължението, наложено на администратора във връзка с приложимото законодателство (член 6, параграф 1, буква в) от РОДО);
  • Счетоводство - свързано с издаването и получаването на счетоводни документи въз основа на данъчното законодателство, включително Закона от 29 септември 1994 г. за счетоводството и Закона от 11 март 2004 г. за данъка върху стоките и услугите (член 6, параграф 1, буква в) от ЗДДС);
  • архивиране на данни за евентуално установяване, разследване или защита на претенции или необходимост от доказване на факти, което е легитимен интерес на администратора на данни (член 6, параграф 1, буква е) от РОДО);
  • контакт по телефон или електронна поща, по-специално в отговор на запитвания, отправени към администратора, което представлява легитимен интерес на администратора (член 6, параграф 1, буква е) от ЗЗЛД);
  • за изпращане на техническа информация относно функционирането на портала и услугите, използвани от клиента, което е легитимен интерес на администратора на данни (член 6, параграф 1, буква е) от РОДО);
  • маркетинг на собствените продукти на администратора, което е легитимен интерес на администратора (член 6, параграф 1, буква е) от РОДО) или въз основа на предварително съгласие (член 6, параграф 1, буква а) от РОДО).

Получатели на данни. Предаване на данни на трети страни

Получатели на лични данни, обработвани от администратора, могат да бъдат субекти, които си сътрудничат с администратора, когато това е необходимо за изпълнението на договор, сключен със субекта на данните. Получатели на данни могат да бъдат и подизпълнители - субекти, чиито услуги се използват от администратора за обработване на данни, като например счетоводни кантори, адвокатски кантори, субекти, предоставящи ИТ услуги (включително хостинг услуги). Администраторът може да бъде задължен да разкрие личните данни въз основа на приложимите закони, по-специално на органи или институции, които имат право да ги получат.

Личните данни могат да бъдат предавани на субекти, намиращи се извън Европейското икономическо пространство, т.е. на Google LLC като доставчик на Google Analytics и Google AdWords, въз основа на съответните правни гаранции, които са стандартните договорни клаузи за защита на личните данни, одобрени от Европейската комисия.

Период на съхранение на лични данни

Администраторът съхранява личните данни за срока на действие на договора, сключен със субекта на данните, а след прекратяването му - за периода, необходим за предявяване на искове, свързани с договора, за изпълнение на задълженията, произтичащи от приложимото законодателство, но не по-дълъг от давностния срок съгласно разпоредбите на Гражданския кодекс. Администраторът съхранява личните данни, съдържащи се в счетоводни документи (напр. фактури), за срока, посочен в разпоредбите на Закона за данък върху добавената стойност и Закона за счетоводството. Администраторът съхранява личните данни, обработвани за маркетингови цели, за срок от 10 години, но не по-дълго от момента на оттегляне на съгласието за обработка на данните или възражението срещу обработката. Администраторът съхранява лични данни за цели, различни от посочените в точки 1-3, за срок от 3 години, освен ако съгласието за обработване на данни не е оттеглено по-рано и обработването на данни не може да продължи на друго основание освен съгласието на субекта на данните.

Права на субекта на данни

Всеки субект на данни има право:

  • достъп - за да получи потвърждение от администратора дали се обработват негови лични данни. Ако данните на дадено лице се обработват, то има право на достъп до тях и да получи следната информация: целите на обработването, категориите лични данни, информация за получателите или категориите получатели, на които данните са били или ще бъдат разкрити, срока на съхранение на данните или критериите за определянето му, правото да поиска коригиране, изтриване или ограничаване на обработването на лични данни, на което субектът на данните има право, и да възрази срещу такова обработване (член 15 от РОДО);
  • получаване на копие от данните - за да получите копие от обработваните данни, първото копие е безплатно, а за следващите копия администраторът може да наложи разумна такса въз основа на административните разходи (член 15, параграф 3 от РОДО);
  • коригиране - да поискате коригиране на неточни лични данни или попълване на непълни данни (член 16 от РОДО);
  • изтриване - да поискате изтриване на вашите лични данни, когато администраторът вече няма правно основание за обработката или данните вече не са необходими за целите на обработката (член 17 от РОДО);
  • ограничаване на обработването - да поискате ограничаване на обработването на лични данни (член 18 от РОДО), когато:
    • субектът на данни поставя под съмнение точността на личните данни - за срок, който позволява на администратора да провери точността на данните,
    • обработването е незаконосъобразно и субектът на данните възразява срещу изтриването на данните, като вместо това иска ограничаване на тяхното използване,
    • администраторът вече не се нуждае от данните, но те са необходими на субекта на данните за установяване, предявяване или защита на претенции,
    • субектът на данните е възразил срещу обработването - докато не се установи дали законните основания на администратора имат предимство пред тези на субекта на данните;
  • преносимост на данните - да получи в структуриран, широко използван машинночетим формат личните данни, които се отнасят до него и които той е предоставил на администратора, и да поиска тези данни да бъдат изпратени на друг администратор, когато данните се обработват въз основа на съгласието на субекта на данните или на сключен с него договор и когато данните се обработват с автоматични средства (член 20 от РОДО);
  • да възрази - да възрази срещу обработването на личните му/й данни за законни цели от администратора на основания, свързани с неговата/нейната конкретна ситуация, включително профилиране. В този случай администраторът преценява наличието на убедителни легитимни основания за обработването, които имат предимство пред интересите, правата и свободите на субекта на данните, или основания за установяването, упражняването или защитата на претенции. Ако според оценката интересите на субекта на данните имат преимущество пред интересите на администратора, администраторът ще бъде задължен да прекрати обработването за тези цели (член 21 от ЗЗЛД).

За да упражни гореспоменатите права, субектът на данните трябва да се свърже с администратора на данни, като използва предоставените данни за контакт, и да го информира за това кое право иска да упражни и до каква степен.

Субектът на данни има право да подаде жалба до надзорния орган, който е председателят на Службата за защита на личните данни във Варшава.

Политика за използване на бисквитки

Порталът не събира автоматично никаква информация, с изключение на информацията, съдържаща се в "бисквитките".

Файловете с бисквитки (т.нар. "бисквитки") са ИТ данни, по-специално текстови файлове, които се съхраняват в крайното устройство на потребителя и са предназначени за използване на уебсайтовете на портала. Бисквитките обикновено съдържат името на уебсайта, от който идват, времето за съхранение в крайното устройство и уникалния номер.

Лицето, което поставя "бисквитки" на крайното устройство на Потребителя и има достъп до тях, е администраторът на портала.

Файловете с бисквитки се използват, за да:

  • съобразяване на съдържанието на портала с индивидуалните предпочитания на Потребителя и оптимизиране на използването на уебсайтовете; по-специално тези файлове разпознават устройството на Потребителя, за да могат в съответствие с предпочитанията на Потребителя да показват уебсайта, съобразен с индивидуалните му нужди;
  • изготвяне на статистически данни, които помагат да се разбере как Потребителите използват уебсайтовете, което позволява да се подобри тяхната структура и съдържание;
  • поддържане на сесията на потребителя.

В Портала се използват следните видове бисквитки:

  • "сесийни" (сесийни бисквитки) и "постоянни" (постоянни бисквитки). Сесийните "бисквитки" са временни файлове, които се съхраняват в крайното устройство на Потребителя, докато той се отпише, напусне уебсайта или изключи софтуера (уеб браузъра). Постоянните "бисквитки" се съхраняват в крайното устройство на Потребителя за времето, посочено в параметрите на "бисквитките", или докато Потребителят не ги премахне.
  • "необходими" бисквитки, позволяващи използването на услугите, налични в Портала, напр. бисквитки за удостоверяване, използвани за услуги, изискващи удостоверяване в Портала;
  • "бисквитки", използвани за гарантиране на сигурността, например за откриване на измами при удостоверяване на автентичността в Портала;
  • "бисквитки за ефективност", които позволяват събирането на информация за начина на използване на уебсайтовете на портала;
  • "функционални" бисквитки, които позволяват да се "запомни" и персонализира интерфейсът на потребителя по негов избор, например по отношение на избрания език или регион, размера на шрифта, дизайна на уебсайта и т.н;
  • "рекламни" бисквитки, които позволяват да се предоставя на Потребителите рекламно съдържание, което е по-подходящо за техните интереси.

В много случаи софтуерът, използван за разглеждане на уеб страници (уеб браузър), по подразбиране позволява съхраняването на "бисквитки" в крайното устройство на потребителя. Потребителите могат да променят настройките за бисквитките по всяко време. Тези настройки могат да се променят по-специално по такъв начин, че да се блокира автоматичната обработка на бисквитките в настройките на уеб браузъра или да се информира за тяхното поставяне в устройството на Потребителя всеки път. Подробна информация за възможностите и начините за обработка на бисквитките е налична в настройките на софтуера (уеб браузъра).

Администраторът уведомява, че промените в настройките на "бисквитките" в уеб браузъра на Потребителя могат да ограничат или да предотвратят достъпа до някои от функциите на Портала.



Време за изпълнение

Срокът за изпълнение се изчислява от момента на регистриране на плащането и се състои от времето, необходимо за изпълнение на поръчката, и времето, необходимо за доставка до страната на местоназначение.
Време за бране

След като получим поръчката ви и плащането ви бъде кредитирано, започва процесът на комплектоване на поръчката, който отнема от 1 до няколко дни в зависимост от поръчаните продукти. Подробни срокове за комплектоване за отделните марки можете да намерите на страницата със списъка на марките Сроковете са в работни дни.

Вижте времето за бране за марките

Време за доставка

След като продуктите от вашата поръчка бъдат завършени, ние ще ги изпратим на адреса, който сте посочили в поръчката си. Времето за доставка варира в зависимост от избрания куриер и държавата на местоназначение. Сроковете за доставка можете да намерите на страницата с разходите за доставка: Разходи и срокове за доставка


Общо време:

Приблизителното време, необходимо от подаването на поръчката до доставката на продукта на клиента, е времето на вземане на поръчката + времето за доставка. Моля, имайте предвид, че това са приблизителни времена и в повечето случаи съответстват на действителността. Възможно е обаче да се появят изключения и това не е основание за оплакване или анулиране на поръчката.



Разходи / време за доставка и държави, до които изпращаме

Списък с държави и разходи за доставка

Доставяме продуктите си до всички региони на света от нашия склад в Европа. Подробна информация за наличните опции за доставка, цени и срокове за изпълнение ще намерите на адрес Разходи и срокове за доставка



Връщания и оплаквания

Оплаквания - когато клиентът получи дефектен продукт

Всички стоки, продавани от Продавача, се покриват от гаранцията на производителя. Клиентът изпраща обратно гаранционния продукт на Matterhorn за своя сметка на адреса: Matterhorn Moda Sp. z o.o., ul. Katowicka 51, 41-400 Mysłowice, Полша. Продавачът прехвърля стоката на производителя. Времето за разглеждане на жалбата зависи единствено от производителя. Подробности за гаранцията за отделните марки продукти можете да намерите в гаранционните карти или на уебсайта на Производителя.

Съгласно член 558 § 1 от Гражданския кодекс на Република Полша отговорността на Продавача по гаранцията за дефекти на стоките е изключена. Това означава, че всяка по-нататъшна процедура за рекламация е въпрос между Производителя и Купувача.

Оплаквания - какво да правим, ако сгрешим

Matterhorn носи отговорност за грешки, свързани с изпращането на вашата поръчка. В този случай, моля, изпратете продукта обратно на търговеца на едро на Matterhorn. При получаване на продукта ще изпратим отново правилния продукт на посочения адрес за сметка на Matterhorn.

Оплаквания - когато пратка пристигне на неправилен адрес

Изпращаме стоките на посочения от вас адрес на местоназначение. Полагаме всички усилия за предварителна проверка на коректността на предоставените адреси и често ви молим да ги проверите отново, ако имаме съмнения относно тяхната коректност. В случай че адресът на местоназначението се окаже неверен и пратката ни бъде върната, ние носим отговорност за тази ситуация само ако е допусната грешка от наша страна при предоставянето на адресните данни на куриера. Ако пратката ни бъде върната поради грешен адрес или не бъде взета от клиента, ще начислим такса за връщане в размер на 5 EUR. Това е сумата, която Matterhorn трябва да плати на куриерските фирми за връщането на пратката.

Връща

Моля, обърнете внимание, че Matterhorn Wholesale е сайт за B2B транзакции и не обхваща търговията на дребно. Поради това правата за връщане са ограничени от правилата и не се прилагат разпоредбите на законодателството за защита на потребителите.
. Връщането на стоки, което не е резултат от рекламация, е допълнителна услуга, която трябва да активираме предварително за вашия акаунт. За подробности вижте условията за връщане на стоки в раздел "Връщане на стоки".
Ако не сте активирали функцията за връщане на стоки, ние ще изпратим всички върнати стоки за ваша сметка до вашия обект или обратно до вашия клиент, в зависимост от вашето решение.

Прочетете правилата за връщане


Продажби на пазари (Amazon, Allegro, eMAG и други)

Можете да продавате нашите продукти на различни пазари, като Amazon, eMAG, Allegro и други, с някои изключения и ограничения. Моля, вижте по-долу подробности за марките, за които се отнасят тези изключения и ограничения:

Марки, които не можете да продавате на пазара:
  • Vena
  • Roco Fashion
  • Gorteks
  • Nife
  • Axami
  • Marselini
  • Makadamia

Ограничени марки:
  • Tessita - продажбите не са разрешени в платформата Otto.de
  • .
  • Kostar - продажбата не е разрешена в платформата на Amazon
  • .
  • Bicotone - продажбата е разрешена, но се изисква наименование на марката
  • .
:

Други марки:

Можете да продавате другите марки, налични в нашия склад, на пазарите без допълнителни ограничения.


За да се включите в тържището, можете да използвате нашите продуктови файлове или да импортирате продукти в тържището от своя магазин. Matterhorn не работи с готови интеграции за пазар.



FAQ

До кои страни изпращате?

Изпращаме пратки до всички региони на света. Списък на държавите, до които доставяме пратки, можете да намерите на нашата страница за разходи и условия за доставка. За някои държави предлагаме и избор от няколко куриера, за да осигурим най-удобните условия за доставка.

Предлагането на пратките се извършва по банков път. Моля, разгледайте подробностите на нашия уебсайт, за да научите повече за възможностите за доставка, които се предлагат за вашия регион.

Предлагате ли наложен платеж?

Не предлагаме наложен платеж. Поръчките, направени с Matterhorn, трябва да бъдат предплатени. Започваме да обработваме поръчката веднага след като плащането бъде кредитирано.

Моля, направете плащането си в момента на поръчката, за да можем да започнем обработката на поръчката ви възможно най-скоро.

Мога ли да изпратя пратката чрез моя куриер?

Можем да изпратим пратката ви с куриер само в рамките на Полша, ако имате по-добри условия за доставка. Пратките се получават от куриер от нашия склад на адрес:

Matterhorn Moda Sp. z o.o.
ul. Katowicka 51
41-400 Mysłowice
Polska


За да използвате тази опция, изберете "Custom courier" при поръчката си. Когато поръчката ви е готова за изпращане, ще ви изпратим имейл, в който ще ви помолим да качите собствен етикет за доставка и да изпратите куриер, който да вземе пратката ви. Можете да качите етикета през клиентския панел.

Можете ли да изпращате пратки директно на моите клиенти?

Можем да изпращаме пратки директно до адресите на вашите клиенти като част от дропшипинг услуга. Моля, отидете в раздела за помощ на тази форма на продажба, за да се запознаете с подробните условия на услугата.

Моля, прочетете всички подробности, за да разберете как да се възползвате максимално от тази възможност за вашия бизнес!

Включват ли цените ДДС?

Цените, посочени на нашия уебсайт, в XML файловете и на други места, са нетни цени без добавен ДДС. ДДС се добавя в обобщението на поръчката в зависимост от това дали купувачът има валиден ДДС номер в ЕС или пратката се изпраща извън Европейския съюз.
Лица, регистрирани в ЕС.
  • С активен номер по ДДС: Издаваме фактура с ДДС със ставка 0%. Ваше задължение е да платите и уредите данъка във вашата страна.
  • Без активен ДДС номер: Издаваме фактура с ДДС с данъчната ставка, приложима в страната на местоназначение. След това вече не е необходимо да плащате този данък във вашата страна.
  • Субекти от страни извън ЕС
    Доставка извън Европейския съюз: Издаваме фактура с ДДС със ставка 0%.



    . Моля, имайте предвид, че не поемаме отговорност за евентуални допълнителни мита, начислени от страните на местоназначение на пратките, и това не е основание за рекламация.

    Как да платя поръчката си?

    Можете да платите поръчката си по няколко начина: с дебитна или кредитна карта, с традиционен банков превод или чрез PayPal. Ако плащате чрез PayPal, добавяме допълнителна комисиона в размер на 2% от стойността на поръчката. Плащане с традиционен банков превод Можете да платите за поръчката си и чрез традиционен банков превод по номера на нашата сметка, в зависимост от валутата. По-долу ще намерите списък на нашите банкови сметки:

    BANK TRANSFER

    Matterhorn Moda Sp z o.o.,
    Katowicka 51
    41-400 Mysłowice
    Poland


    SWIFT: INGBPLPW
    Bank name: ING Bank Śląski S.A.
    Account / IBAN:
    PLN
    PL80 1050 1243 1000 0090 8199 4544

    EUR
    PL38 1050 1243 1000 0090 8209 6471

    USD
    PL37 1050 1243 1000 0090 8209 6489

    RON
    PL90 1050 1243 1000 0090 8209 6505

    CZK
    PL15 1050 1243 1000 0090 8209 6497

    HUF
    PL45 1050 1243 1000 0090 8210 6239
    Програма за разсрочено плащане PastPay Можете също така да кандидатствате за програмата за разсрочено плащане PastPay. Процедурата за активиране на тази опция отнема няколко дни и е достъпна за компании, които отговарят на условията на схемата PastPay.

    Развивайте бизнеса си в международен план

    Улеснете глобалната доставка с Matterhorn! Платформата ни поддържа каталози на до 14 езика, така че можете да достигнете до клиенти от цял свят. Оставете ни да се погрижим за всичко и се доверете, че вашият пакет ще достигне до крайния клиент бързо и безопасно.

    Dropshipping за Великобритания, САЩ, Канада, Франция, Германия, Италия, Испания, Австрия, Белгия, Дания, Португалия, Обединените арабски емирства и много други страни по света!