Най-важните участъци за помощ при Матерхорн:

Политика за връщане на стоки в Mattehorn

Бихме искали да ви благодарим за доверието, което ни гласувате, работейки с Matterhorn на едро. Нашият приоритет е удовлетвореността на клиентите, поради което предлагаме възможност за връщане на продукти за избрани марки. Преди да пристъпите към връщане, силно ви препоръчваме да прочетете внимателно нашата политика за връщане.
Моля, обърнете внимание, че услугата за връщане е достъпна само за определени марки и трябва да бъде активирана в клиентския ви профил. Моля, уверете се, че условията за връщане са изпълнени, така че процесът да протече гладко и безпроблемно. За повече подробности вижте пълната ни политика за връщане.

Искате да можете да връщате продукти? Прочетете внимателно следните правила.

Политика за връщане в Matterhorn

Връщане на стоки

Нова услуга за връщане в Matterhorn

В Matterhorn предлагаме връщане на стоки за избрани марки като допълнителна платена услуга. Списъкът на марките, за които се предлага връщане, и подробните условия за връщане можете да видите по-долу. За да използвате тази услуга, трябва да я активираме във вашия акаунт. След като бъде активирана, ще можете да връщате продукти, поръчани от Matterhorn, от деня, в който услугата е активирана.

Връщанията трябва да се адресират до:
Matterhorn Moda Sp. z o.o.
ul. Katowicka 51
41-400 Mysłowice
Poland

Условия за връщане на стоки за отделните марки

Марка Време за връщане Такса за връщане на 1 бр. стока Предварителното плащане при покупка
Ava 45 days € 0.00 6%
Gaia 45 days € 0.00 6%
Madora 45 days € 0.00 6%
DKaren 45 days € 0.00 6%
Wolbar 45 days € 0.00 6%
Obsessive 45 days € 0.00 6%
Livia Corsetti Fashion 45 days € 0.00 6%
Irall 45 days € 0.00 6%
Eldar 45 days € 0.00 6%
Etna 45 days € 0.00 6%
Lorin 45 days € 0.00 6%
Anais 45 days € 0.00 6%
Nife 30 days € 2.90 0%
Nipplex 45 days € 0.00 6%
Julimex 45 days € 0.00 6%
Figl 90 days € 1.90 0%
L&L collection 45 days € 0.00 6%
Marko 45 days € 0.00 6%
Gorsenia Lingerie 45 days € 0.00 6%
IVON 30 days € 1.90 0%
awama 60 days € 3.90 0%
Babell 45 days € 0.00 6%
Babella 45 days € 0.00 6%
Donna 45 days € 0.00 6%
Esotiq 45 days € 0.00 6%
Henderson 45 days € 0.00 6%
Moe 60 days € 2.90 0%
Cornette 45 days € 0.00 6%
Katrus 90 days € 1.90 0%
Rue Paris 45 days € 3.90 0%
Kamea 45 days € 0.00 6%
Infinite You 60 days € 3.90 0%
M-Max 45 days € 0.00 6%
Ewlon 45 days € 0.00 6%
Demi Saison 45 days € 0.00 6%
Inello 60 days € 1.90 0%
Gabidar 45 days € 0.00 6%
Angels Never Sin 45 days € 0.00 6%
Numoco 45 days € 3.90 0%
Sensis 45 days € 0.00 6%
Ewana 45 days € 0.00 6%
Venaton 90 days € 1.90 0%
Dorota 45 days € 0.00 6%
PeeKaBoo 30 days € 1.90 0%
BeWear 90 days € 2.90 0%
Taro 45 days € 0.00 6%
Julimex Lingerie 45 days € 0.00 6%
Art of polo 45 days € 0.00 6%
De Lafense 45 days € 0.00 6%
Dorota 45 days € 0.00 6%
Stylove 90 days € 2.90 0%
Lenitif 90 days € 1.90 0%
Julimex Shapewear 45 days € 0.00 6%
BE Knit 90 days € 2.90 0%
Aruelle 45 days € 0.00 6%
Atlantic 45 days € 0.00 6%
Makover 90 days € 2.90 0%
Alpha Male 45 days € 0.00 6%
Merribel 45 days € 0.00 6%
Lapinee 45 days € 0.00 6%
Vittoria Ventini 45 days € 0.00 6%
Momenti Per Me 45 days € 0.00 6%
Och Bella 45 days € 3.90 0%
Relevance 45 days € 3.90 0%
By Sally Fashion 45 days € 3.90 0%
Italy Moda 45 days € 3.90 0%
Ex Moda 45 days € 3.90 0%
NM 45 days € 3.90 0%
Yups 45 days € 3.90 0%
Numero 45 days € 3.90 0%
Lakerta 45 days € 3.90 0%
Rue Paris 45 days € 3.90 0%
AT 45 days € 3.90 0%
Pole&Pole 45 days € 3.90 0%
Fame 45 days € 3.90 0%
BFG 45 days € 3.90 0%
Sublevel 45 days € 3.90 0%
Fancy 45 days € 3.90 0%
Xsapienza 45 days € 3.90 0%
Stitch&Soul 45 days € 3.90 0%
T!SSI 45 days € 0.00 6%
EM 45 days € 3.90 0%
MBM 45 days € 3.90 0%
Steven 45 days € 0.00 6%
Coco Angelo 45 days € 3.90 0%
Factory Price 45 days € 3.90 0%
Badu 45 days € 3.90 0%
Calben 45 days € 3.90 0%
PRIMO 30 days € 1.90 0%
Badustore 45 days € 3.90 0%
Cana 45 days € 0.00 6%
Bella Misteria 45 days € 0.00 6%
Ax Paris 30 days € 1.90 0%


Как отчитаме разходите, свързани с връщането на стоки

Как приспадаме таксите за връщане

Ако активираме възможност за връщане в акаунта ви, за някои от марките, които предлагат възможност за връщане, ще начислим предварителна такса. В този случай можете да върнете продукти без допълнително заплащане. Това е форма на застраховка за връщане, която осигурява удобство и предвидимост на разходите. За други марки вместо предварителна комисиона се начисляват такси за всяка приета връщане. Например, ако сте закупили продукт за 50 евро, а таксата за връщане е 2 евро, ще бъде начислена такса В сметката ви в Matterhorn ще бъдат възстановени 48 евро.

Крайни срокове за връщане на документи

Краен срок за връщане на стоки

Трябва да получим вашето връщане в рамките на определен период от време, след като стоките са били изпратени на вас или на вашия клиент. Срокът за връщане зависи от отделните марки. След изтичането на този срок връщането не може да бъде прието и стоките стават ваша собственост. Тя може да бъде изпратена обратно до вас или до адреса на вашия клиент - разходите за връщане съгласно нашата ценова листа за доставка.

Състояние на върнатия продукт

В какво състояние трябва да са продуктите

За да приемем връщането на дадена стока, тя не трябва да има следи от употреба или повреда и трябва да бъде опакована възможно най-близо до начина, по който е била доставена. Продукти, които са мръсни или с видима миризма на износване, няма да бъдат приемани. В този случай те ще бъдат изпратени обратно на вас или на адреса на вашия клиент. Разходите за връщане на стоките ще бъдат начислени съгласно нашата стандартна ценова листа за доставка.

Веднага след като получим връщането, ще получите уведомление, в което ще ви информираме дали състоянието на продукта е подходящо, за да можете бързо да уведомите клиента си за ситуацията, ако е необходимо.

Стъпка по стъпка

Как изглежда цялата процедура по връщане?

Ако сами изпратите стоките обратно до нас:
  • Декларирайте връщане на продукт в административния панел; ще го намерите лесно с помощта на търсачката на артикули. Ако не можете да намерите артикул за връщане или няма бутон "Деклариране на връщане", това означава, че продуктът не може да бъде върнат.
  • След като декларирате връщането, разпечатайте отчета за текущия ден - поставете този отчет в пакета с върнатите продукти и го изпратете на нашия адрес.
  • Когато получим вашите връщания, ще ви информираме по имейл за всяка промяна в статуса на всеки продукт.
  • Ако продуктът бъде отхвърлен на какъвто и да е етап, ние ще ви информираме и ще отложим продукта, за да ви бъде изпратен обратно.
  • Ако продуктът бъде приет, ние ще коригираме фактурата за ДДС и първоначалната ви поръчка в края. Ще добавим и евентуална такса за връщане, която ще уредим в края на месеца.
  • От този момент нататък балансът ви при търговеца на едро ще се увеличи със стойността на върнатите продукти минус таксата за връщане. Можете да използвате надплатената сума за бъдещи поръчки или да поискате изтегляне.
Ако клиентът ви върне стоките:
  • Поставете номера на поръчката във формуляра за връщане на клиента; така ще ни е по-лесно да го намерим. Също така поискайте пакетът да бъде изпратен на нашия адрес.
  • Когато получим връщане от вашия клиент, ще получите имейл известие за това дали сме приели или отхвърлили връщането. Това е сигнал за вас, че клиентът ви е изпратил стоките обратно. Трябва да се разберете с него самостоятелно.
  • Ако продуктът бъде отхвърлен на какъвто и да е етап, ние ще ви информираме и ще отложим продукта, за да ви бъде изпратен обратно.
  • Ако продуктът бъде приет, ние ще коригираме фактурата за ДДС и първоначалната ви поръчка в края. Ще добавим и евентуална такса за връщане, която ще уредим в края на месеца.
  • От този момент нататък балансът ви при търговеца на едро ще се увеличи със стойността на върнатите продукти минус таксата за връщане. Можете да използвате надплатената сума за бъдещи поръчки или да поискате изтегляне.


Кой изпраща обратно

Може ли клиентът да изпрати продукта обратно директно на Matterhorn?

Да, можем да приемаме пратки директно от вашите клиенти. След това ние извършваме първоначалната оценка на продуктите за себе си. Необходимо е обаче клиентът да включи в пратката номера на поръчката от търговеца на едро Matterhorn. Осигурете този номер на разположение на клиента във формуляра за връщане. Това ще ни позволи бързо да идентифицираме продукта. Ще ви информираме по имейл, че сме получили връщането от вашия клиент и дали то е прието за по-нататъшна обработка или е отхвърлено, за да можете да видите кои поръчки са били върнати.

Какво ще стане, ако Матерхорн отхвърли връщането?

Ако връщането ви бъде отказано, ще ви попитаме какво да направим с върнатите стоки, които не могат да бъдат възстановени. Можем да не приемем връщането, ако:
  • продуктът не отговаря на условията за връщане (напр. максималният срок за връщане е изтекъл, продуктът не отговаря на условията за връщане),
  • продуктът има следи от употреба или е повреден.
В такива ситуации ще ви информираме незабавно за състоянието на продукта и ще ви попитаме дали продуктът трябва да ви бъде върнат или изпратен обратно в магазина. Всяка пратка ще бъде таксувана съгласно нашата ценова листа за доставка. Възможно е от време на време да изпращаме пакети с върнати продукти на вашия адрес в насипно състояние.

Често задавани въпроси относно връщането

Как изглежда цялата процедура по връщане?

На кой адрес се връщат продуктите?

Връщането трябва да бъде извършено за сметка на връщащата страна на адреса:

Matterhorn Moda Sp. z o.o.
ul. Katowicka 51
41-400 Mysłowice
Poland

Трябва ли да добавим етикет за връщане към пакета?

Не поставяме етикет за връщане на опаковките. Продуктите трябва да ни бъдат изпратени обратно за ваша сметка.

Как да проверя дали мога да върна даден артикул?

Декларирайки връщането на даден артикул в административния панел, едновременно с това ще проверите дали продуктът, който искате да върнете, може да бъде върнат.

Какво да включите в пакета с върнатите стоки?

Ако вие сте този, който изпраща стоките до нас, моля, първо декларирайте връщането в клиентския панел на търговеца на едро Matterhorn и след това отпечатайте отчет за върнатите продукти. Това ще ви позволи бързо да идентифицирате стоките.

Как се обработва връщане поради невъзможност на клиента да получи пакета?

Ние третираме платените и изпратени поръчки като продадени стоки. Ето защо, когато клиентът по някаква причина не е взел пратката и тя е била върната на Matterhorn, ние можем да третираме такава поръчка автоматично като връщане на стока с приспадане на свързаните с нея такси. Ако продуктът не може да бъде върнат, ние можем да го изпратим отново на клиента или да го изпратим обратно на вашия бизнес адрес. Ние начисляваме разходите за доставка съгласно нашата ценова листа, като за най-евтината възможна пратка до страната на местоназначение. Връщането на непотърсена пратка ще доведе до допълнителни разходи за Matterhorn. Ако връщането не се дължи на грешка в адреса от наша страна, ще ви бъде начислена такса за връщане в размер на 5 евро на пратка. Тази такса се начислява веднъж месечно заедно с таксите за връщане и т.н.

Развивайте бизнеса си в международен план

Улеснете глобалната доставка с Matterhorn! Платформата ни поддържа каталози на до 14 езика, така че можете да достигнете до клиенти от цял свят. Оставете ни да се погрижим за всичко и се доверете, че вашият пакет ще достигне до крайния клиент бързо и безопасно.

Dropshipping за Великобритания, САЩ, Канада, Франция, Германия, Италия, Испания, Австрия, Белгия, Дания, Португалия, Обединените арабски емирства и много други страни по света!